Fanowska Strona o Wildlife Park 1 2 3

Twoje centrum informacji o Wildlife Park 1 2 3!

Ogłoszenie

Serdecznie zapraszamy na nasze drugie forum, poświęcone Zoo Tycoon!
http://www.zootycoon.pun.pl/

Pobieralnia dostępna dopiero po rejestracji!

#1 2015-12-21 14:48:03

 Lonila

Zwiedzający

Skąd: Rivendell
Zarejestrowany: 2013-05-06
Posty: 48
Punktów :   

Królik wziął i znikł.

Ni ma królika, a dokładnie królika domowego. Jego notatki są, tekstury są, wszystko jest, ale samego królika ni ma.

Spoiler:

actor
ageability = 1
agedead = 8
animal
attractiveness = 1.0
buildoption
chancegestation = 1
collisioncontextadd = standard,master,animal,wanimal,visitor,wvisitor,staff,fencetool
collisiontype = animal
controller = navigation,colliderscan,need,needposition,objectscan,interactorlist,celllist,animalenvironment,animalage,animalai
decayspeed = 0.01
durationgestation = 2
durationhatch = 0
escapedistance = 800
generequired = 9
graphic
graphicarray = female,    dead
graphiccast =    Bunny,Bunny2
graphicscale = 0.75, 0.25
graphicsizex = 40, 40
graphicsizey = 30, 40
graphicsizez = 50, 20
graphictimescale = 1.2, 25.0
interactorback
interactorfront
interactorleft
interactorright
maxbirth = 4
maxgroundhardness = 70
maxherdsize = 30
maxhillyness = 0.95
maxinfluenceradius = 1300.0
maxjumpheight = 20
maxtemperature = 25.0
minbirth = 2
minfreespace = 0.5
mingroundhardness = 25
minherdsize = 3
minhillyness = 0
mintemperature = -10.0
moveclimb = 3.0,0.0,0.0
movedive = 2.0,0.0,0.0
movedivedown = 0.0,0.0,-5.0
movediveup = 0.0,0.0,5.0
moverun = 7.5,0.0,0.0
movestairdown = 2.0,0.0,0.0
movestairup = 2.0,0.0,0.0
moveswim = 2.0,0.0,0.0
movetrainrundown = 12.0,0.0,0.0
movetrainrunup = 12.0,0.0,0.0
moveturnleft = 0.0,0.0,-0.1
moveturnright = 0.0,0.0,0.1
movewalk = 4.0,0.0,0.0
movewalkdown = 3.5,0.0,0.0
movewalkup = 3.5,0.0,0.0
movewturnleft = 0.0,0.0,-0.7
movewturnright = 0.0,0.0,0.7
needWater = 1.0
needcopulate = 1.5
needforage = 3.0
needpreen = 2.0
needrest = 3.0
needrun = 1.0
needshit = 2.0
offercopulate = 2.0
offerfeedforage = 1.0
offerflesh = 3.0
offerstroke = 4.0
pathturn = 0.03
play
price = 8
scalebaby = 0.6
scalefemale = 1.0
scalemale = 1.0
shittarget = shit
speedWater = 1.0
speedcopulate = 2.0
speedforage = 1.0
speedpreen = 1.0
speedrest = 1.0
speedrun = 1.0
speedshit = 100.0
standspace = 20.0,10.0,0.0
strength = 0.04
swimdepth= 30.0
timestand2jumpup = 0.400
timestand2walk = 0.2
//timejumpdown2stand = 1.5
useforage = 0.2
usewater = 0.2
needmilk = 2.0
offermilk = 10.0
speedmilk = 1.0

Ostatnio edytowany przez Lonila (2015-12-21 14:49:19)


"Spieszmy się kochać ludzi.
Tak szybko odchodzą.
Zostają po nich buty i telefon głuchy.
Tylko co nieważne, jak krowa się wlecze.
Najważniejsze tak prędkie, że nagle się staje."
                                                ks. Jan Twardowski

Offline

 

#2 2015-12-23 19:23:26

 Mahikun

Screenshoter

38722696
Skąd: Z Planety Ziemia
Zarejestrowany: 2011-03-31
Posty: 694
Punktów :   30 
WWW

Re: Królik wziął i znikł.

graphiccast =    Bunny,Bunny2
Zmieniałaś tą linijkę? U mnie ona wygląda tak:
graphiccast =    bunny,cadaver
O ile dobrze pamiętam, ta komenda odnosi się do modelu 3D. Jeśli w plikach nie masz modeli nazwanych "Bunny" i "Bunny2", to gra po prostu nie może ich znaleźć, więc nie wyświetla.

Zniknął za rogiem i przepadł jak szyszka...

Ostatnio edytowany przez Mahikun (2015-12-23 19:29:46)


http://i46.tinypic.com/1fczyd.png

Offline

 

#3 2015-12-28 16:25:28

 Lonila

Zwiedzający

Skąd: Rivendell
Zarejestrowany: 2013-05-06
Posty: 48
Punktów :   

Re: Królik wziął i znikł.

A jednak jest. Sam z siebie. Ta gra mnie przeraża. Zmieniłam teksturę dużego poidła na wodę (ta oczojebnie niebieska woda mnie irytowała) odpalam grę i królik jest....
Wraz z motylem, muchą, sępem, szczurem i zwierzętami normalnie dostępnymi przez naukowca, do których wcześniej dopisałam buildoption, a które zniknęły wcześniej wraz z królikiem...

Natomiast zauważyłam wcześniej coś ciekawego. Kiedy podmieniam tekstury zwierząt, jest okej. Ale kiedy dodaję nowe, oprócz tych nowych, w okienku do wyboru maści mam też te, które normalnie są jako wybryki natury. Ja nie chcę.... bo to psuje całą zabawę z wybrykami.
I jeszcze kiedyś zrobiłam nową teksturę dla lwa- z czarną grzywą. I wszystko ładnie, pięknie, ale młode samce miały tą samą co dorosłe, co wyglądało troszkę idiotycznie.

Ostatnio edytowany przez Lonila (2015-12-28 16:30:18)


"Spieszmy się kochać ludzi.
Tak szybko odchodzą.
Zostają po nich buty i telefon głuchy.
Tylko co nieważne, jak krowa się wlecze.
Najważniejsze tak prędkie, że nagle się staje."
                                                ks. Jan Twardowski

Offline

 

#4 2016-01-06 14:05:08

 Mahikun

Screenshoter

38722696
Skąd: Z Planety Ziemia
Zarejestrowany: 2011-03-31
Posty: 694
Punktów :   30 
WWW

Re: Królik wziął i znikł.

Hm, najwyraźniej się obraziło na chwilę. xD

W wyborze tekstur niestety są chyba wszystkie, włącznie z wybrykami. Przynajmniej nigdy nie słyszałam o ominięciu tego i szczerze mówiąc, nawet o tym nie myślałam. Pozostaje ćwiczyć silną wolę. ^^
Co do lwa... Lwiątka mają teksturę lwicy, a potem im się zmienia. Miałam podobny problem i o ile pamiętam również lwice mogły wtedy dostać tą teksturę z grzywą, co wyglądało jeszcze dziwniej. 0.o Ja to załatwiłam tak, że zmieniłam tylko teksturę dla lwicy, bez malowania na niej grzywy. Na dorosłym lwie wychodziła mieszanka brązowego futra i czarnych plam; z daleka nawet ok, ale jak się przyjrzeć, to też było trochę dziwne.


http://i46.tinypic.com/1fczyd.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wildlifepark.pun.pl Lekarz medycyny pracy online