Twoje centrum informacji o Wildlife Park 1 2 3!
Witam, od wczoraj mam Wildlife Park2, kiedyś w to grałam już i tak pamięć mi o tym została, ale teraz mam chęć pobawić się w te przeróbki skoro są możliwe. Niestety nie zauważyłam na forum żeby gdzieś było w prosty, łopatologiczny sposób wyjaśnione jak to zacząć, gdzie wejść, czy potrzebne jakieś programy są itd. Za bystra w tej technice nie jestem dlatego będę wdzięczna jeśli ktoś mi wytłumaczy jak się za to zabrać, a konkretnie chodzi mi tu tylko o kolory zwierząt i ich wielkość. Od razu powiem że nie jestem bez doświadczenia, próbowałam zmienić wielkość zwierzaka tak jak to było w jednym temacie ładnie napisane, ale otwierając plik w notatniku był jeden wielki syf, w którym nawet nie widziałam komend jakie powinny być^^
Nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie, ale pracuję na netbooku z win7 :3
Mam nadzieję że ktoś się nade mną zlituje i podzieli się wiedzą albo chociaż odeśle w jakiś link.
Offline
Wszystko czego szukasz powinno być w Dysk XXX>Proram Files/Deep Silver>Wildlife Park 2>init/addon1/2/3>animal. Tam są pliki tekstowe (powinien być typ pliku "Ustawienia Konfiguracyjne" [tak jest u mnie]).
1. Wielkość zwierzaka:
- ustalamy za pomocą komend scalebaby, scalefemale i scalemale.
- tu masz opis jak uniknąć spowolnienia zwierzęcia (post 32)
2. Kolory zwierząt:
- ważne komendy: customizable, chancemutation, chancetexturechange, texturelist
- pierwsza pozwala wybrać teksturę, druga to szansa (w %) na wybryk natury, trzecia to szansa na wylosowanie innej tekstury, niż ta którą ma matka, ostatnia to lista tekstur jakie używa zwierzę (tylko pierwsza to wybryk natury)
- wszystkie tekstury tworzymy w programie PaintNet w rozszerzeniu DDS
- gotowe tekstury zapisujemy w odpowiednim folderze cast w głównym folderze gry i wpisujemy ich nazwy do komendy texturelist
To są najważniejsze rzeczy, jak czegoś nie rozumiesz to pisz, postaram się lepiej wyjaśnić.
Offline
Dobra ogarnęłam prawie całość, wiem już gdzie wejść i zmienić, tylko jeszcze nie bardzo rozumiem te tekstury, customizable to znaczy że mogę wpisać dowolny kolor i taką sierść będzie mieć zwierzę tak? I nie rozumiem tego chancetexturechange, tekstura inna niż matka czyli jaka? Też kolorowa? No a ostatnia to znaczy, że jeśli przekopiuje np domyślną teksturę z lwa do krokodyla, to krokodyl będzie żółty i włochaty? No i np w przypadku krokodyla nie dopatrzyłam się komendy customizable, czy można ją dopisać? ^^
edit:
A..no dobra zrobiłam tak z crocodile, zmieniłam wielkość szybkość, zapisałam jako crocodile2 jak odpaliłam gierkę był tylko zwykły krokodyl, więc wyjęłam na moment notatnik z oryginalnym crocodile i jak włączyłam to w ogóle nie było krokodyla w grze źle to zapisuję czy jak? No i może nie wiem spóźniam się z tą informacją pewnie też g**** wartą ale nie mam oryginalnej wersji gry tylko wiadomo<pajrat> :3
Ostatnio edytowany przez Sudacz (2012-07-15 21:24:38)
Offline
*Customizable działa tak, że przy kupowaniu zwierzęcia, gdy na nie klikniesz w oknie, które się pojawia masz dodatkową opcję do wyboru tekstury. (wygląda jak taki kwadrat w paski zebry)
*Chancetexturechange to szansa na zmianę tekstury, np. wynosi 0.5, masz dorobionego ciemnego lwa, zwykła lwica rodzi młode i dla każdego młodego jest 50% szans, że będzie mieć ciemną teksturę.
*Tak, krokodyl będzie miał teksturę lwa, ale wymieszaną, tzn. dla krokodyla jest inny układ poszczególnych części ciała na obrazie i w takim wypadku może mieć oczy na grzbiecie.
*Tak, możesz dopisywać dowolne komendy.
*W nazwach notatników nie może być cyfr ani polskich znaków (jak ą, ó ł itp). Cyfry mogą być w nazwach tekstur.
*Jak wyjmiesz notatnik to normalne, że go nie ma.
*Jeśli nie masz jakiś błędów w grze to chyba nie ma znaczenia czy pirat czy nie.
Offline
No teraz wszystko jasne :3 Hm z customizable zrobiłam kuca wpisałam customizable = brown,white,black i oczywiście że kwadracik z możliwością wyboru się pojawił ale klikając na niego nie było reakcji żadnej może jakoś specjalnie się te kolory nazywają? no i cóż z tym krokodylem? błędów nie mam żadnych
Offline
Po pierwsze - customizable ma być samo (bez "= ...").
Po drugie - ja mogę wybierać kolory zwierząt tylko w dodatku Wodny Świat.
Co do krokodyla - włóż normalnego z powrotem, a temu powiększonemu zmień nazwę na jakąś bez cyfr i polskich znaków. A jeśli chodzi Ci o tą teksturę lwa na krokosie to najlepiej zobacz sama.
Offline
ahaaa czyli wpiszę customizable bez żadnych kolorów a one sobie tam będą? odjazd :3 oke na razie wszystko rozumiem, póki co umiem chancemutation zmieniać i to z pozytywnym wynikiem xD przykro mi że musisz takiego tłuczka douczać T.T
Offline
(powinieneś/naś zapytać w dziale WLP3)
1. Wchodzimy w Wildlife Park 3>cast>animal>wybrane zwierzę.
2. Wybieramy rozmiar tekstury według ustawień graficznych: low - niskie, medium - średnie, high - wysokie.
3. Tekstury nazwane jako zwierzę ang_kolor/część/nic to kolory zwierząt.
4. Otwieramy wybraną w programie PaintNet.
Offline