Twoje centrum informacji o Wildlife Park 1 2 3!
Bo u niektórych zwierząt pliki mają błąd tzn. Podam przykład na świni jak zrobić by mogła mieć czarny wybryk natury (zresztą u innych zwierząt które mają błąd w pliku z wybrykami rób to samo):
-Wchodzisz w plik Init>>>Animal>>> plik "pig"
-Dopisujesz tam chancemutation = 0.1
-Teraz właśnie trzeba naprawić ten błąd: Szukasz texturelist = wpig i zmieniasz to na texturelist = bpig (Najwyraźniej się pomylili bo szukałem w plikach "Cast" i nie ma czegoś takiego jak "wpig", jest tylko "bpig" i jak to przestawisz to prawdopodobnie będziesz mieć świnie z czarnym wybrykiem natury, u mnie to działa )
- U niektórych zwierząt np. u mustanga jest to samo: napisane jest "gmustang", zmieniamy na "bmustang"
Niestety na lwa nic nie poradzę, ponieważ wybryk natury odnosi się tylko do samicy, u samca dziwnie wygląda, a poza tym plik lwa jest tak zrobiony, że nie można ustawić go tak, by był wybrykiem, można tylko ustawić by był teksturą... Jak chcesz teksture musisz dopisać w pliku "lion" customizable i texturelist = wlionF
ALE PAMIĘTAJ: Nie u wszystkich plik ma błąd! Zmieniaj plik tylko tym, które mają błąd. Pliki z błędem to: "pig" "mustang" i "lion", u innych wszystko jest dobrze
Ostatnio edytowany przez dw11 (2011-08-11 12:10:44)
Offline